Наші контакти
безкоштовно
Сall-Сenter:
Пн-Нд: 09:00-20:00

Вакансии

Вакансії

У нас ти можеш перетворити своє захоплення в стабільний дохід. Якщо ти свій в ігровому світі і розбираєшся в усіх тонкощах ігрової індустрії - приєднуйся до нашої команди і вирости зі свого хобі високооплачувану роботу і перспективи. Ми чекаємо саме тебе.
Ми шукаємо співробітників в:
Відділ продажів
Відділ роздрібних продажів

ВІДКРИТІ ВАКАНСІЇ: (3)

Менеджер з продажу (телефонні продажі)

Ви в пошуках роботи? Ми точно знаємо, що ви не пройдете мимо цієї вакансії! Ми займаємося продажем ігрових консолей і аксесуарів і саме зараз нам потрібен профі на посаду менеджера з продажу в інтернет-магазин. Натомість ми готові запропонувати вам затишний офіс і своєчасну оплату.

Вимоги:

  • Досвід роботи в продажах від 1 року
  • Уважність, професійність, ввічливість, доброзичливість
  • Вміння і бажання продавати і працювати з клієнтами
  • швидко навчатися
  • Здатність працювати в команді
  • Здатність працювати на результат
  • Бажання мати високий дохід
  • Ініціативність
  • Висока комунікабельність
  • Чітка розбірлива грамотна усна мова
  • Відповідальність
  • Неконфліктність
  • Прагнення до професійного росту

Обов'язки:

  • Виконання планових показників відповідно до поставлених KPI
  • Виявлення потреб потенційних клієнтів
  • Консультування потенційних клієнтів на предмет використання продукту з метою продажу
  • Обробка вхідних запитів клієнтів

Наші умови:

  • Високий рівень з / п + мотивація і своєчасну виплату
  • Затишний і атмосферне офіс за адресою: м.Київ, м.Либідська, вул. Велика Васильківська 143/2
  • Дружний колектив
  • Чай, кава і ласощі
  • Позитивний заряд на весь день після ранкових планёрок
  • Перші 5 днів стажування при негативному рішенні не оплачуються
Надсилайте ваше резюме на пошту [email protected] з фотографією і бажаним рівнем заробітної плати.

Продавець-консультант

Ви шукаєте роботу? Ми впевнені, що ви не пройдете мимо цієї вакансії! Ми займаємося продажем ігрових консолей і аксесуарів і саме зараз нам потрібен відповідальна людина на посаду менеджера з продажу в магазин. Натомість ми готові запропонувати вам затишний офіс і своєчасну оплату.

Вимоги:

  • Досвід роботи від 1-го року
  • Навички роботи в продажах
  • Володіння англійською на початковому рівні
  • Вміння знаходити спільну мову з будь-яким клієнтом
  • Володіння ПК на рівні активного користувача
  • Вміння переконувати, націленість на результат
  • Високі самоорганізація і самодисципліна
  • Старанність
  • Ініціативність
  • Висока комунікабельність
  • Чітка розбірлива грамотна усна мова
  • Грамотна письмова мова
  • Вміння роботи в команді
  • Відповідальність
  • Неконфліктність
  • Прагнення до професійного росту

Обов'язки:

  • Виявлення потреб клієнтів і їх реалізація
  • Грамотна консультація клієнтів по продукції компанії
  • Виконання планових показників з продажу
  • Інформувати про новинки та акції; допомагати у виборі оптимального варіанту
  • Документообіг, планування, звітність

Наші умови:

  • 6-ти денний робочий графік
  • Високий рівень з / п + мотивація і своєчасну виплату
  • Затишний і атмосферне офіс за адресою: м.Київ, м.Либідська, вул. Велика Васильківська 143/2
  • Дружний колектив
  • Чай, кава і ласощі
  • Позитивний заряд на весь день після ранкових планёрок
  • Перші 5 днів стажування принегативному рішенні не оплачуються
Надсилайте ваше резюме на пошту [email protected] з фотографією і бажаним рівнем заробітної плати.

Менеджер по роботі з клієнтами

Ви в пошуках роботи? Ми точно знаємо, що ви не пройдете мимо цієї вакансії! Ми займаємося продажем ігрових консолей і аксесуарів і саме зараз нам потрібен уважний і відповідальний чоловік на посаду менеджера по роботі з клієнтами. Натомість ми готові запропонувати вам затишний офіс, своєчасну оплату і розвиток.

Вимоги:

  • Досвід роботи в чатах - бажано
  • Швидкість набору тексту - 200 знаків / хвилина (перевірте свої навички швидкості друку на онлайн тестах)
  • Досвід роботи з клієнтами
  • Досвід роботи з CRM-системами
  • Грамотність
  • Уважність
  • Доброзичливість
  • Посидючість
  • Ініціативність
  • Відповідальність
  • Неконфліктність

Обов'язки:

  • Підтримка клієнтів компанії в чатах, поштою і їх консультування з усіх виникаючих питань
  • Підтримка клієнтів компанії на онлайн майданчиках і їх консультування з усіх виникаючих питань
  • Підтримка клієнтів компанії в телефонному режимі і їх консультування з усіх виникаючих питань
  • Робота з відгуками клієнтів на різних ресурсах (онлайн площадки, соцмережі, сайт)
  • Робота в СRМ-системі і IP-телефонії
  • Контроль задоволеності клієнтів
  • Контроль замовлень і їх статусів

Наші умови:

  • Своєчасна виплата з / п
  • Затишний і атмосферне офіс за адресою: м.Київ, м.Либідська
  • Офіційне оформлення в штат
  • ЗП вище за ринок з необмеженими можливостями її збільшення щомісяця
  • Дружний колектив
  • Чай, кава і ласощі
  • Позитивний заряд на весь день після ранкових планёрок
  • Перші 5 днів стажування при негативному рішенні не оплачуються
Надсилайте ваше резюме на пошту [email protected] з фотографією і бажаним рівнем заробітної плати.
(0800) 33 00 12
бесплатно со всех номеров