Наші контакти
безкоштовно
Сall-Сenter:
Пн-Нд: 09:00-20:00

Гарантія

На які товари надається гарантія?
На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів
У нашому інтернет-магазині nbsp; діє розширена гарантія 18 місяців на всі нові ігрові консолі.
Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 36 місяців в залежності від сервісної політики виробника.
На аксесуари і товари для геймерів распростарняется гарантія 12 місяців.
На все радіокеровані моделі діє гарантія 6 місяців на електроніку (На продукцію DJI - 12 місяців).
Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника або гарантійний талон нашого інтернет-магазину.
Будь ласка, обов'язково перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації)
У яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:
порушена збереження гарантійних пломб;
є механічні або інші пошкодження, який виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт, або були змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
неправильно заповнений гарантійний талон;
серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.
сервіс
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
природний знос або вичерпання ресурсу;
випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. П.);
пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті зєднання і підключення товару до інших виробів;
пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу;
збереження інформації на жорсткому диску.
Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:
модель;
гарантійний термін;
серійний номер;
дата продажу товару.
Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками.
Термін ремонту визначається авторизованим СЦ, в разі виникнення проблем з сервіс-партнером, ви можете звернутися до точки продажу.
Адреси та телефони сервісних центрів ви можете знайти на гарантійному талоні або за адресою: г. Київ, м. Либідська, вул. Велика Васильківська 143/2, Торговий центр " Інтервал-Плаза " ;, 1 поверх
Будь ласка, зберігайте гарантійний талон протягом усього терміну експлуатації
я можу обміняти або повернути товар?
Повернення здійснюється на протязі 14 днів які передбачені законодавством України.
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що:
товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. П.;
товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
збережені всі ярлики і заводське маркування
(0800) 33 00 12
бесплатно со всех номеров